Home About FB Twitter

SUKAN SEKOLAH

ASSALAMUALAIKUM  :)

sebelum ni dah berikrar x nak masuk perbarisan dah sebab nanti muka burn. tapi TERRmasuk pulak :P. perbarisan pun pernah la masuk tiga kali , dua kali pengakap , 1 rumah sukan

Pagi tadi before pergi sekolah , tempek lotion SPF 130 / Sunblock yang color merah tu.. , so muka x lah teruk tahap teruk sangat . burn sikit2 ja.

so harini , perbarisan pengakap aku masuk , Yeay menang naib johan peringkat sekolah tahun 2015. johan of course la KadetRS , kalau depa kalah jatuh maruah la. dari segi pakaian full complete dari ataih sampai bawah , cara berkawad bagus bagus :D saya bagi 5 bintang !

Lepas lepas ja habis perbarisan tu , teruih ajak kawan p tukar baju , yelah dahlah kena jemur , satgi kawan marah tetiak ucuk lak haish

gmbaq pakai baju pengakap x ada , so terus dengan baju rumah sukan .


Cuba teka mana saya ? hm . okay bagi klu 
1. pakai baju merah
2. buat peace / tudung serlung / kaki silang / duk hujung sekali
you got me?


HM , tadi , time atas motor baru teringat phone tengah charge , so lupa bawak phone


but , powerbank dalam bag. so butter finger ><


aku gembira





harini hari yang sangat baik walaupun matahari terik memancar ke kulit aku yang tak berapa putih mulus . dapat juga aku rasakan bahang panas yang amat sangat (biasalah musim kemarau) sehinggakan kening berkerut kerut dan hampir bersentuhan acewah


terima kasih kawan kawan yang sudi menerima aku seadanya walaupun aku banyak kekurangan dan tak banyak idea untuk berbual :L dan terima kasih juga kepada pakcik yang buihkan belon di belakang. jasa mu amat dikenang. walaupun dapat dilihat , pakcik tak ikhlas :O.

sekian sampai sini saja terima kasih semua.

oh ya . mood saya harini sangat baik dan banyak cakap.



No comments: