Assalamualaikum.
Hello , sekolah dah nak bukak and I feel like urgh malas nya !!! . You know , result PT3 dah keluar , ada kesah? hahaha what , okay , aku pon salah seorang mangsa PT3 . Terkejut beruk oh mak engkau bila tengok result yang mcm2 huruf ada dah macam ROJAK SAMBAL BELACAN. hm nak buat macam mana kan kita ni biasa2 je ><
BTW , tahniah kepada 83 orang yang straight A's , dan yang banyak F tu tawakal istiqamah je lah ye, Kita ni insan biasa nak salahkan kementerian pendidikan pon tak boleh , jadi salahkan diri sendiri jelah ye sebab tak struggle gila2 . (ceh padahal dah puas salahkan org lain)
OKAY,
tahun 2015 ni kita bukak buku baru , dulu dah perasan pandai sangat , tu yang ala result nanti ok je la, ha tengok2 ? .. so tahun depan , kena belajar betul2 , biarlah nak tukar format macam mana pon, tetap kita boleh jawab, macam kawan2 yang straight A tu.
Back to School ♡ Study Tips + DIY Organization / School Supplies
okay , hampa semua dah shopping barang sekolah?
okay , nak cerita sikit , haritu p shopping barang sekolah , kasut sekolah apa semua , bila balik biasalah kan ciwi , seronok , try la kasut sekolah tu tengok2 bila berjalan gila bapak longgar ! , tengok2 size , size 4 , sebelum ni I mean f3 , kasut size 2 je , jadi 2 kali ganda la, nak p tukar tak boleh resit hilang , and so , kita kena hati2 okay, kena test sambil berjalan kalau nak beli kasut tu.
tudung sekolah pulak , sebelum ni pilih dengan kakak , alah singkat2 pon dah ok , tapi tahun ni pilih tudung dengan mak , labuh , alhamdulillah tahun depan aku jadi alim . HAHAHA
okay sampai sini jelah , terima kasih sebab sudi baca ^^v
.jpg)
No comments:
Post a Comment